Tuesday, July 22, 2008

Filem Hindustan Liwat 2 Sedang Ditayangkan


“Akhirnya filem yang ditunggu-tunggu oleh peminat-peminat filem dari sequel yang pertama ‘The Liwat 98′ akan terubat jua setelah penerbit filem ini bersetuju menerbitkannya kerana telah mendapat suntikan dana yang baru. Filem ‘The Liwat 2′ kini sedang ditayangkan ke seluruh dunia setelah lebih 10 tahun berlalu. Filem ini dijangka akan memecahkan panggung dengan tangisan, suspen dgn aksi kejar mengejar, lif hampir meletup, komedi, air mata, pengorbanan paling menyentuh jiwa dan aksi liwat meliwat.

‘Filem ini terpaksa disambung oleh penerbitnya iaitu Bee End Film Production Sdn. Bhd. kerana penamat kepada cerita yang pertama masih tergantung…’ Kata JibTuya yang kini menjadi pengarah filem yang menggantikan Matded 10 tahun yang lalu. Matded telah bersara menjadi pengarah pada tahun 2003 setelah gagal membuat skrip yang lebih kemas. Dia telah dipecat oleh lembaga pengarah BNFPSB selepas itu.

‘Oleh kerana penjahat liwat tersebut masih belum serik-serik meliwat maka oleh itulah filem ini disambungkan…’ katanya lagi. ‘Watak penjahat masih dipegang oleh pelakon yang sama iaitu Anwa kerana masih menampilkan lakonan yang berkesan…’ tambahnya lagi.
Watak polis yang menyiasat kes ini telah bertukar kepada Bakri Zin setelah KP sedang disiasat oleh BPR kerana dia mempunyai kes dimana memalsukan keterangan dalam filem ‘The Liwat 98′ yang lalu.

Mangsa liwat juga adalah pelakon baru yang sedang mengilap namanya di arena seni tanahair iaitu Sai Fool yang masih berumur 23 tahun. Pada 10 tahun yang lepas mangsanya adalah seorang pemandu tertuduh yang bernama Azizan.

Menurut jalan ceritanya Sai Fool yang berbadan sasa dan tinggi 6 kaki mendakwa telah diliwat oleh Anwa di sebuah kondominium mewah berharga 2.2 juta ringgit. Anehnya mangsa tidak melawan semasa diliwat oleh seorang tua berumur 62 tahun, mungkin dia rasa syok juga sebab tu dia biarkan saja.

Walaupun Anwa telah bersetuju untuk menyerah diri pada pukul 2.00 petang ke balai polis tapi oleh kerana kecekapan polis menyaksikan kereta Anwa dipintas oleh polis bertopeng yang mendakwa mereka adalah sangat profesional.

Episod didalam balai ada unsur xxx dimana alat sulit telah diukur juga dipaparkan dalam filem ini. Babak ini sangat penting untuk menjayakan filem ini, tanpa babak ini tentu rosak jalan ceritanya.
Kepada peminat-peminat filem ini silalah menyaksikan jalan cerita seterusnya apabila tertuduh dibawa ke mahkamah untuk diadili nanti. Anda tidak perlu membeli tiket untuk menontonnya kerana ianya akan ditunjukkan melalui media massa dari masa ke masa. Jika anda tertinggal boleh melayari internet untuk mengetahui jalan akhir cerita ini samada Anwa akan dipenjarakan sekali lagi atau tidak seperti filem ‘The liwat 98′.


0 comments:

 
Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul .